Інформація для батьків щодо надання благодійної допомоги

Благодійництво – це добровільна безкорислива пожертва фізичних та юридичних осіб (установи, організації, приватної особи тощо) у поданні набувачам матеріальної, фінансової, організаційної та іншої благодійної допомоги.

 

Адміністрація школи висловлює подяку батькам за матеріальну допомогу навчальному закладу.

Шановні батьки!

Щиро дякуємо за внесок, який Ви зробили на укріплення матеріальної бази школи. З кожним роком школа стає комфортнішою, зручнішою, красивішою, перебування дітей більш безпечним.

Адміністрація закладу, педколектив з відповідальністю ставляться до реалізації позабюджетних надходжень і звітують Вам про оприбуткування матеріальних цінностей.

Бажаємо Вам і Вашим сім’ям міцного здоров'я, злагоди у сім’ї, матеріального благополуччя.

Адміністрація, педагогічний колектив.

 

Інформація

про надходження благодійної та спонсорської допомоги

за вересень – грудень 2020 року

Всього надійшло благодійних внесків від батьків – 977 грн.

ВИТРАТИЛИ -528 ГРН.

Медикаменти – 140 грн.

Заказні листи - 150 грн.

Господарчі товари – 238 грн.

 

ЗАЛИШОК - 449 ГРН.

 БЛАГОДІЙНІ ВНЕСКИ ВІД СПОНСОРІВ

Колектив закладу щиро дякує фірмі «Афіни» за новорічні подарунки для учнів 1 - 4 класів.  

Інформація

про надходження благодійної та спонсорської допомоги

за вересень – грудень 2019 року

Всього надійшло благодійних внесків від батьків – 2365 грн.

ВИТРАТИЛИ -1939 ГРН.

Установка проектора у фізичному кабінеті, придбання кабелю – 96 грн

Придбання електричних лампочок – 60.50грн

Віники- 24грн.

Піна будівельна -125 грн.

Мийні засоби -90грн.

Шурупи-29 грн.

Заказні листи -133 грн.

Канцтовари – 481грн.50

 

ЗАЛИШОК - 426 ГРН.

 БЛАГОЛІНІ ВНЕСКИ ВІД СПОНСОРІВ

Марусяк Роман Миколайович – 2.000 грн.- гардинне полотно для фізичного кабінету.

Монтій Руслан Іванович – придбання абакусів, -  800 грн.

Некрасов Анатолій Григорович – 5000грн. – принтер, фотоапарат, канцтовари.

 

ПАМ’ЯТКА

батькам, які планують здійснити благодійний внесок до навчального закладу

1. Благодійна діяльність регламентується відповідними законодавчими актами та нормативними документами.

2. Благодійні внески можуть бути виключно добровільними! Допомагати навчальному закладу чи ні – це Ваше особисте рішення. Ніхто не може контролювати здійснення Вами благодійної допомоги.

3. Якщо благодійний внесок робиться у грошовій формі слід зазначати цілі, на які внесок призначається.  Якщо благодійник не вказує цілі, то керівник навчального закладу може направити благодійні кошти на першочергові потреби, пов’язані виключно з основною діяльністю.

4. Благодійник має право здійснювати контроль за цільовим використанням благодійних внесків, у тому числі шляхом отримання інформації на письмовий запит, участі в загальних зборах батьків, де вирішуються питання надання благодійної допомоги та/чи заслуховується звіт батьківського комітету (ради) про використання благодійної допомоги. Ви можете вимагати позачергові звіти батьківських комітетів (рад) про використання благодійної допомоги.

5. Благодійник має право отримувати звіт про використання внесків.

6. Щомісячний звіт адміністрації навчального закладу щодо залучення та використання благодійних внесків у рекомендованій формі повинен розміщуватися на сайті та інформаційному стенді навчального закладу.

7. Ви маєте знати про обов’язковість щорічного звітування керівника навчального закладу на загальних зборах (конференціях) педагогічного колективу, батьківської громадськості.

8.  У разі примусового збору коштів, фактів дискримінації дітей або порушення вимог діючого законодавства України Ви завжди можете звернутися  особисто або за телефонами  до директора школи (0957239453). 

                    ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Комунальна установа «Іванівський районний центр по обслуговуванню закладів, освіти, культури, молоді та спорту» Іванівської районної ради Херсонської області (бюджетна організація), 75401, Херсонська обл., Іванівський р-н,

 

смт Іванівка, вул. Миру, 1,

 

р/р 31551384193580 код доходу 250201 для благодійних внесків, грантів, дарунків

 

МФО 852010

 

Код ЄДРПОУ 40208276

 

УДКСУ в Іванівському  районі Херсонської обл.

 

Директор Гнідаш Наталія Олексіївна (статут)

                                                                                                                    iv.cb@ukr.net

За період з 01.09.по 30.12.2018 року освітній заклад отримав допомогу:

Спонсорська допомога :

             Марушенко Олександр Олександрович  -  1000грн для придбання насосної станції..

      Латуша Руслан Анатолійович  – піна всесезонна, електролампочки на суму 350 грн.

 

Благодійні внески від батьків на суму – 4090 грн

Витрачено:

для придбання насосної станції  - 1000грн

господарчі товари – 492 грн.

поїздки на олімпіади, конкурси - 1347грн

Ремонт принтерів – 550 грн

Канцтовари – 290 грн

піна всесезонна – 270 грн

Крони - 162 грн

 

 

 

За період з 01.06.по 30.08.2018 року освітній заклад отримав допомогу:

За рахунок коштів з іншої субвенції Агайманської сільської ради:

·        для проведення поточного ремонту закладу 9650 грн .

·        для забезпечення освітнього процесу у 1 класі нової української школи 31454 грн .

За рахунок коштів місцевого бюджету :

·        холодильник на суму 9384 грн.

·        для поточного ремонту приміщень закладу 5100грн.

За батьківські кошти проведено косметичний ремонт класних кімнат на суму 6129 грн.

Спонсорська допомога :

·        Чорноіваненко Вячеслав Вячеславович -  канцтовари  на суму 700грн.

·        Чорноіваненко Інна Михайлівна – кухонний посуд та інвентар на суму 1050 грн.

·        Марушенко Олександр Олександрович – акрилова фарба на суму 500грн.

·        Монтій Руслан Романович –  пігментний концентрат (колор) на суму300 грн.

·         Соколенко Світлана Вікторівна – фарба біла на суму400 грн.

 

 

 

 У період з 20.11.2017 по 04.01.2018 року Агайманській ЗОШ  І – ІІІ ступенів було надано спонсорську допомогу: від фермерів Герасімова В.П., Монтій Р.І. на суму 1560 грн. для придбання водонапірної помпи; від сім’ї Марушенка О.О.  на суму 970 грн. для придбання кухонного посуду для шкільної їдальні.

На благодійні кошти батьківської громади придбано:

-         Обігрівач  «Терміл-6000» на суму 3475 грн.

-         Принтер «Сanon PIXMA  2400» на суму 5129 грн.

За рахунок коштів з іншої субвенції Агайманської сільської ради:

-         проведено заміну вікон у спортивній залі на суму 60 тис.грн.;

-         обладнано внутрішні туалети на суму 100 тис. грн..;

-         проведено капітальний ремонт покрівлі даху школи; придбано: плитку електричну промислову, українські костюми та виділено кошти на харчування учнів  1 – 11 класів у грудні 2017 року – загальна сума витрат складає 800  тис. грн..

Голова батьківського комітету  Марушенко О.О.

                                  Козначей Негуляєва Н.В.

БАТЬКІВСЬКИЙ ВІСНИК ІНФОРМУЄ

2017-2018 навчальний рік

За період з 01.09.2017  по 25.11.2017 року  Агайманській ЗОШ І-ІІІ ступенів було  надано благодійні  батьківські  внески у сумі 4990грн.

Із них витрачено 4.237грн.(на ремонт порогу біля їдальні, поїздки на конкурси, олімпіади, господарчі товари, канцтовари).

 

                          Голова батьківського комітету    Марушенко О.О.

                          Казначей                                НєгуляєваН.В.

 

Батьківський комітет повідомляє

2016-2017 навчальний рік

За період з 01.11.2016  по 25.12.2016 року  Агайманській ЗОШ І-ІІІ ступенів було  надано благодійні  батьківські  внески у сумі 1320грн.

Підприємці Ярошенко О.М., Некрасов А.Г.,Савчук С.В.,Ярош Г.В, Воронков В.М. надали спонсорську допомогу в розмірі  1900 для придбання кольорового принтеру.

 Витрачено:

  Поїздки для участі учнів у районних олімпіадах, конкурсах, змаганнях  -  720 гр

  Придбання канцтоварів , матеріал для оформлення творчих робіт учнів -    543  грн.

 Господарські витрати  57 грн

 

                                                         Голова б/к   Векшина О.В.

                                                                                                                                              

 

                                                        Казначей Самойленко І.М.

 

 

За період з 01.09 2016  по 15.10 .2016 року  Агайманській ЗОШ було  надано спонсорська допомога у сумі 5250грн.:

-         Вхідні металеві двері на столову на суму 3600 грн. - спонсор Марусяк Роман Миколайович

-         Гардинне полотно на суму 1650 грн. - спонсори Герасимов Вадим Павлович, Монтій Руслан Іванович.

 

                                                                   Голова б/к   Марченко А.С.

 

                                                                   Казначей Векшина О.В.

 

 

 

 

Батьківський комітет повідомляє

 

 За період з 01.09 2016  по 20.10 2016 року  Агайманській ЗОШ І-ІІІ ступенів було  надано благодійні  батьківські  внески у сумі 1450грн.

Витрачено:

Поїздки для участі учнів у заняттях школи активу -  120 гр Придбання канцтоварів , плакатів, заправка принтерів - 641  грн.

 Господарські витрати (паливо для завезення меблів)  305 грн

                   Придбання миючих засобів, електролампочки – 165 грн.

 

Голова б/к   Марченко А.С.

                                                                          Казначей Векшина О.В.

Контакти:

 с.Агаймани,                  вул. Українська, 2

 Тел.: 2-81-40

 email:  frunzechool@meta.ua

Боковая панель