УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №641/2015

Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні.

 

 Ураховуючи роль англійської мови як мови міжнародного спілкування, з метою сприяння її вивченню для розширення доступу громадян до світових економічних, соціальних, освітніх і культурних можливостей, які відкриває знання та використання англійської мови, забезпечення інтеграції України до європейського політичного, економічного і науково-освітнього простору, на підтримку програми Go Global, яка визначає вивчення англійської мови одним із пріоритетів стратегії розвитку, постановляю:

 

Оголосити 2016 рік Роком англійської мови в Україні.

 

Кабінету Міністрів України:

1) розробити і затвердити комплекс заходів на 2016 та наступні роки, спрямованих на активізацію вивчення громадянами англійської мови з метою створення для них можливостей її використання у сферах освіти, науки, культури, економіки та інших сферах, передбачивши здійснення в установленому порядку заходів, зокрема щодо:

 організації на базі вищих навчальних закладів курсів із вивчення англійської мови студентами, аспірантами, докторантами, педагогічними і науково-педагогічними працівниками, іншими громадянами;

 сприяння розширенню в установленому порядку викладання здобувачам вищої освіти навчальних дисциплін англійською мовою;

 запровадження вивчення англійської мови як другої іноземної у загальноосвітніх навчальних закладах, у яких вона не вивчається;

 розширення мережі гуртків з вивчення англійської мови у позашкільних навчальних закладах, а також практики її застосування в роботі з вихованцями, учнями і слухачами за різними напрямами позашкільної освіти;

 проведення фахових конкурсів, олімпіад та інших змагань з англійської мови серед педагогічних, науково-педагогічних працівників, учнів та студентів;

розвитку взаємного обміну учнями, студентами між навчальними закладами України та держав, у яких англійська мова є основною мовою спілкування;

 активізації участі загальноосвітніх навчальних закладів України в навчальній програмі Європейського Союзу "Е-Twinning Plus";

 розширення мережі літніх мовних таборів з метою вивчення іноземних мов в Україні;

 започаткування проекту підвищення фахової кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників з англійської мови;

 розвитку міжнародного співробітництва щодо залучення до викладання англійської мови іноземних фахівців, які є її носіями, у тому числі волонтерів, спрощення порядку в'їзду в Україну та перебування в Україні таких фахівців;

 удосконалення законодавства України у сфері освіти і науки щодо визначення переліку посад педагогічних, наукових та науково-педагогічних працівників у вищих навчальних закладах і наукових установах, кваліфікаційною вимогою для зайняття яких є володіння англійською мовою, а також запровадження вимоги щодо англомовної компетентності для присудження наукових ступенів і присвоєння вчених звань;

 запровадження поетапної сертифікації вчителів іноземних мов загальноосвітніх навчальних закладів з метою визначення згідно із Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти рівня володіння ними відповідною мовою та диференціації оплати праці залежно від фахового рівня володіння мовою;

 запровадження освітніх теле- та радіопрограм із вивчення англійської мови для різних категорій населення, проведення інформаційно- роз'яснювальної роботи щодо важливості вивчення англійської мови, ознайомлення з можливостями її використання;

 поширення практики демонстрування фільмів англійською мовою із субтитруванням державною мовою;

проведення оцінювання рівня володіння державними службовцями англійською мовою та організації мовних курсів для її вивчення, запровадження в установленому порядку кваліфікаційних вимог щодо володіння англійською мовою для відповідних посад державної служби;

 включення вивчення англійської мови до програм підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;

активізації ведення англомовної версії офіційних веб-сайтів органів державної влади;

 2. Опрацювати питання щодо залучення міжнародної фінансової та технічної допомоги для реалізації зазначених заходів.

 3. Обласним, Київській міській державним адміністраціям забезпечити розроблення та реалізацію відповідних регіональних планів заходів, спрямованих на популяризацію вивчення англійської мови, передбачивши, зокрема:

проведення відповідної інформаційно-роз'яснювальної роботи, у тому числі в місцевих засобах масової інформації;

опрацювання питання щодо забезпечення доступності послуг із вивчення англійської мови;

запровадження на регіональному телебаченні освітніх програм із вивчення англійської мови;

проведення із залученням навчальних закладів, закладів культури, установ і організацій, які надають послуги з вивчення англійської мови, олімпіад, фестивалів, конкурсів та інших заходів, спрямованих на заохочення різних вікових груп населення до вивчення англійської мови, підвищення рівня володіння нею.

4. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.

Президент України Петро ПОРОШЕНКО

 

16 листопада 2015 року 

Літній мовний табір

01.06.

 

Весело та емоційно розпочалася робота пришкільного мовного табору «Тавричаночка» (мовні тренери Куліш В.В., Орловська А.В.)в Агайманській ЗОШ І-ІІІ ступенів. В цей день були проведені ігри, веселі конкурси, вдало пройшла концертна програма присвячена Дню захисту дітей. Діти співали пісні та декламували вірші англійською мовою, розучили речівки, створили квітку добрих слів «Flower of good words». А ще кожен учасник мовного табору обрав собі англійське ім’я, яке  відображене на веселому бейджику.

02.06.

 

Другий день мовного табору відзначився зацікавленістю та активністю дітей. Вихованці з великим задоволенням приймали участь в лексичних іграх «Bingo», «The opposite», «Edible-Inedible». В ході ігор вони повторили раніше вивчену лексику. Також в цей день можна було почути  пісні англійською мовою, розучуючи які  діти збагатили свій словниковий запас.   

  03.06.

 

Третій день мовного табору був присвячений здоровому способу життя. Діти розучували англійські прислів’я на дану тематику, грали в лексичні та рухливі ігри, говорили про користь  правильного харчування та  фізичної підготовки. Підсумком заняття було виготовлення листівки здоров’я.

04.06.

 

В четвертий день було організовано екологічний крос Preserve nature”. Діти з великим задоволенням виконували різноманітні завдання, які були розташовані на екологічних станціях. В цей день можна було почути вірші на англійській мові присвячені даній тематиці. Також вихованцями табору було виготовлено вироби з вихідної сировини (пластика, паперу та ін.) та випущено екологічну листівку.

05.06.

 

«Ніщо не коштує так дешево і не цінується так дорого, як ввічливість» - під таким гаслом пройшов п’ятий день мовного табору «Тавричаночка». За даною тематикою діти вивчали вірші та прислів’я  на англійській мові, розігрували різні життєві ситуації. Взяли участь у вікторині «Finish the sentence». З великим задоволенням діти подивились  відео-фільм «Be polite» та мультфільм  «Magic words».

06.06.

 

«A friend in a need is a friend indeed» - про це англійське прислів’я дізналися діти в цей день. Діти розповідали про своїх найкращих друзів англійською мовою та писали їм листи.  Про дружбу та друзів також лунали пісні. В кінці заняття найменші дітлахи табору дружньо заспівали пісню та затанцювали веселий танець маленьких каченят.

07.06.

 

Сьомий день табору  пройшов у формі гри «Хто хоче стати мільйонером». Під час даної гри діти показали свої знання традицій, історії  та географії Великої Британії її культурних та мовних особливостей. Для дітей заздалегідь було підготовлено завдання, яке було складено англійською мовою. Після того, як діти давали правильну відповідь на запитання  вони отримували «грошову» винагороду. В кінці гри було визначено переможця.

08.06.

 

Восьмий деньмовного таборузапам’ятавсявихованцям заочною мандрівкою  по країні Туманного Альбіону. Всі присутні мали змогу ознайомитись з визначними місцями країни переглянувши відеофільм «LondonTouronDoubleDeckerBus». Після перегляду фільму учні взяли активну участь у вікторині «WhatdoyouknowaboutEnglish-speakingcountries

09.06. було організовано інсценізацію казки «Thethreelittlepigs ». До цього дня діти готувалися заздалегідь. Вони підготували костюми,  запросили гостей та організували інсценізацію казки на англійській мові. Окрім інсценізації, учні також дивились мультфільми на англійській мові.

10.06.

 

На десятий день табору діти прийняли участь у розважальній грі «Зоряний час», під час якої вони збагачували не лише свій лексичний запас, але й країнознавчі знання. Також діти практикувались у читанніскоромовок на англійськіймові. З великим задоволеннямучніграли в рухливіігри на шкільному спортивному майданчикупід час яких повторили, як вимовляютьсярухи на англійській.

11.06.У таборі було вирішено організувати пригодницьку командну гру-квест «Treasurehunting». Всі учасники квесту знаходились в центрі подій і кожен усвідомлював, що саме від нього залежить успіх команди. Згідно свого маршруту команди мандрували різноманітними станціями (“LexicologyPalace”, “Grammarvillage”, “SpellingValley”, “Oceanofnumbers”, “SpyGlass”),  виконуючи певні завдання. За вірно виконане завдання діти одержували «золоті дублони», а за неправильну відповідь – «Чорну мітку». В зазначений час всі команди прибули до місця фінального збору, де вони знайшли «Солодкий скарб».

12.06. у нашому таборі відбулося шоу-талантів «Whosthebest. Всівихованці табору взяли активну участь, продемонстрували свої талантивідповіли на інтелектуальні запитання та розказали трішки про себе. Всі

 

учасники були нагороджені медалями різних титулів.

Літній мовний табір в Агайманській ЗОШ

Вже закінчився навчальний рік, але протягом двох тижнів все ще було  чути веселий дитячий гомін в стінах Агайманської загальноосвітньої школи.         46 вихованців відпочивали, оздоровлювались та цікаво навчались у пришкільному мовному таборі відпочинку з денним перебуванням «Тавричаночка-Tavrychanochka». Діти мали чудову змогу насолодитись безтурботним літнім відпочинком та водночас весело проводити час з друзями, спробувавши себе у ролі справжніх англійців. Через невимушену атмосферу, комфортні умови створювалося іншомовне середовище.

У таборі працювали два загони: «Усмішка - Smile» та «Веселка-Raindow». Кожний загін розпочинав свій ранок енергійною  зарядкою та  девізом на англійській мові, тим самим створюючи відповідну атмосферу для подальшої роботи.

Протягом двох тижнів діти знайомилися з Великою Британією та іншими англомовними країнами: з їхньою мовою, культурою, звичаями, побутом. Вихованці вивчали англійські прислів’я та приказки, грали в різноманітні лексичні, дидактичні та комунікативні ігри, виразно декламували вірші та співали пісні англійською мовою. Кожен день перебування у таборі приносив багато нових вражень та відкриттів.  Особливою родзинкою програми була пригодницька гра «Treasure Hunting», яка проводилась у формі квесту. Згідно свого маршруту команди мандрували різноманітними станціями («Lexicology Palace», «Grammar Village», «Spelling Valley», «Ocean of  Numbers», «Spy Glass»), виконуючи відповідні завдання. За вірно виконане завдання діти одержували «золоті дублони», а за неправильну відповідь –  «чорну мітку». В зазначений час всі команди прибули до фінального місця збору,  де вони знайшли солодкий «скарб».

Велике значення приділялося ознайомленню учнів з традиціями британців. Діти брали активну участь у вікторинах «What do you know about Great Britain? », «Finish the sentence», інтелектуальному шоу « Хто хоче стати мільйонером?», розважальній грі «Зоряний час», під час яких вони 


Найголовніше про ДПА і ЗНО 2016.

МОН затвердило вимоги для проведення ДПА у 2015-2016 н.р. На основі даних вимог можна визначити найголовніше про ДПА і ЗНО у 2016 році.

Шкільні екзамени для учнів 4, 9 і 11 класів відбудуться у вигляді державної підсумкової атестації (ДПА).

Для учнів 4-х класів екзамени проходитимуть  з 12 по 21 травня з трьох предметів: української мови, літературного читання та математики.

Учні 9-х класів складатимуть іспити з 1 по 8 червня з української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу.

Для учні 11 класів обов’язковими є іспити з трьох предметів, а саме з української мови, математики або історії України (за вибором) і іспит з іноземної мови. Екзамен ДПА з української мови, математики або історії України для учнів 11 класів відбудеться у вигляді зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО).

Графік проведення ДПА в 11 класі.

§  5 травня – українська мови;

§  11 травня – математика;

§  13 травня – історія України.

§  20 травня – іноземна мова.

Важливо. Результати ЗНО для учнів 11 класів  будуть зараховані як результат ДПА  за курс повної загальної середньої освіти для всіх випускників старшої школи.

Тестові бали, які учень отримає при складанні іспиту ЗНО  будуть переведені в оцінки за шкалою 1-12 балів. Зрозуміло, якщо випускник порушить правила проведення ЗНО, то у атестаті з даного предмету він отримає нуль.

 


ДПА-2016 з іноземних мов в старшій школі (11 клас)

 

Державна підсумкова атестація з іноземних мов, відповідно до наказу МОН України від 16.09 2015 р. No940 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році» та внесених до нього змін, проводиться 20 травня за єдиними завданнями. Завдання для державної підсумкової атестації з іноземних мов на 2015/2016 навчального року підготовлені експертною групою та міжнародними організаціями з урахуванням особливостей національного навчально-методичного забезпечення та зорієнтовані на рівні Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти та Державного стандарту базової та повної загальної освіти та відповідно до чинних навчальних Програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів (рівень В1) та загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням іноземних мов (рівень В2).

Міністерством освіти підготовлено методичні рекомендації щодо формату, критеріїв оцінювання та зразки тестів Державної підсумкової атестації з іноземних мов, які будуть надіслані безкоштовно до кожного навчального закладу (1 примірник) та розміщені на спеціально-створеному сайті dpa2016.com.ua.

Навчальні заклади отримають на кожного учня 11-го класу, безкоштовно, тестові зошити з бланками відповіді для проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов. Зміст і формат ДПА враховує головну мету навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах — формування в учнів комунікативної компетенції, базою для якої слугують комунікативні вміння, сформовані на основі мовних завдань і навичок. Зміст тестових завдань будується на автентичних зразках мовлення, прийнятих у англомовних країнах та відповідає сферам і тематиці ситуативного спілкування, зазначеним у шкільній навчальній програмі. Об’єктами контролю визначаються читання і письмо як види мовленнєвої діяльності, а також лексичний і граматичний аспекти іншомовної комунікації через використання мови.

Розділ І. Читання та використання мови

Завдання для визначення рівня сформованості іншомовної компетенції в читанні орієнтуються на різні стратегії: з розумінням основної інформації (ознайомлювальне читання), повної інформації (вивчальне читання) та пошук окремих фактів (вибіркове читання).

Джерелами для добору текстів слугують автентичні інформаційно- довідкові, рекламні та газетно-журнальні матеріали, адаптовані за складністю уривки художніх текстів (тільки рівень В2). Зміст текстів узгоджується з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів (рівень B1) та для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням іноземних мов (рівень В2).

Деякі тексти містять візуальну інформацію до змісту, що допоможе випускникам визначити мету повідомлення. До більших за обсягом автентичних текстів, які представлені у вигляді фрагментів із брошур, журнальних оголошень або інформації з веб-сторінок, надаються запитання, спрямовані на пошук окремих фактів. Зміст текстів стосується інформації, з якою випускники можуть зустрітись у реальних ситуаціях спілкування. Послідовність сформульованих запитань відповідає логіці представлення цієї інформації в тексті.

Тексти для ознайомлювального читання містять до 5% незнайомих слів, а для вивчального та вибіркового читання – до 3%, про значення яких можна здогадатись із контексту, за словотворчими елементами, за співзвучністю з рідною мовою (слова-інтернаціоналізми).

Рівень уміння використовувати мову (лексико-граматичний аспект) перевіряється під час читання та письма.

Загальний обсяг текстів складає до 1500 (рівень B1) та до 2000 слів (рівень B2).

Детальний опис завдань рівня В1

Розділ І: Завдання множинного вибору з трьома варіантами відповіді до кожного тексту (вибір однієї правильної відповіді з трьох).

Формат завдання: Шість коротких окремих текстів, представлених у формі листівки, оголошення, вивіски, інструкції на товарах широкого вжитку, інформаційних повідомлень (друкованих чи письмових).

Мета завдання: Перевірка умінь виокремлювати загальну та детальну інформацію з текстів, що використовуються в повсякденному спілкуванні.

Завдання альтернативного вибору (правильно/неправильно).

Формат завдання: Один текст загальним обсягом до 400 слів, що містить фактичну інформацію практичного змісту.

Мета завдання: Перевірка умінь диференціювати основні факти і другорядну інформацію, переглядати текст з метою пошуку необхідної інформації для виконання певного завдання.

Завдання множинного вибору на заповнення пропусків у тексті.

Формат завдання: Один текст описового або сюжетного змісту з пропущеними словами обсягом до 400 слів.

Мета завдання: Визначити сформованість мовних умінь, навичок та рівень засвоєння лексичного і граматичного матеріалу (використання мови).

Детальний опис завдань рівня В2

Розділ І: Завдання множинного вибору з трьома варіантами відповіді до кожного тексту (вибір однієї правильної відповіді з трьох).

Формат завдання: Шість коротких окремих текстів (листівки, оголошення, вивіски, інструкції на товарах широкого вжитку, інформаційні повідомлення (друковані чи письмові).

Мета завдання: Перевірка умінь виокремлювати загальну та детальну інформацію із текстів загального спрямування.

Завдання множинного вибору з чотирма варіантами відповіді до одного тексту (вибір однієї правильної відповіді з чотирьох).

Формат завдання: Один текст загальним обсягом до 650 слів. Типи текстів, представлені у завданні, включають статті із періодичних видань, автентичні тексти різних жанрів і стилів, що відображають реалії повсякденного життя та відповідають віковим особливостям учнів.

Мета завдання: Перевірка умінь знаходити та аналізувати необхідну інформацію, подану у вигляді оціночних суджень, опису, аргументації, робити висновки з прочитаного; виділяти основну думку/ідею, диференціювати основні факти і другорядну інформацію, аналізувати і зіставляти інформацію, розуміти логічні зв’язки всередині тексту та між його частинами.

Завдання альтернативного вибору (правильно/неправильно).

Формат завдання: Один текст загальним обсягом до 200 слів, що містить фактичну інформацію практичного змісту.

Мета завдання: Перевірка умінь диференціювати основні факти і другорядну інформацію, переглядати текст з метою пошуку необхідної інформації для виконання певного завдання.

Завдання множинного вибору на заповнення пропусків у тексті.

Формат завдання: Один текст описового або сюжетного змісту з пропущеними словами обсягом до 500 слів.

Мета завдання: Визначити сформованість мовних та мовленнєвих умінь і навичок, а також якість засвоєння лексичного і граматичного матеріалу (використання мови).

Розділ ІІ. Писемне мовлення

Метою завдань, розміщених у розділі «Писемне мовлення», є визначення рівня сформованості у випускників умінь, необхідних для виконання на письмі комунікативних завдань, які пов’язані із повсякденним життям.

Цей розділ тесту передбачає створення власного письмового висловлювання та зорієнтований на виконання комунікативно-творчих завдань: написання короткого повідомлення у формі листівки, записки або неофіційного електронного листа (для учнів загальноосвітніх навчальних закладів на рівень В1). Учням загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням іноземних мов на рівень В2 додатково до вищезазначених може бути запропоновано створити розповідь, зробити запис у блозі, на форумі чи написати офіційний лист. Зміст завдань пов’язаний з інтересами та комунікативними потребами учнів загальноосвітніх шкіл, з якими вони можуть стикатися у реальних ситуаціях спілкування.

Завдання для писемного мовлення сформульовані у вигляді мовленнєвих ситуацій, у змісті яких чітко визначені мета і об’єкт спілкування. Вибір комунікативної ситуації передбачає міжкультурне спілкування, а відтак, зміст мовленнєвих ситуацій включає як соціокультурні особливості англомовних країн, так і України.

Випускники повинні вміти писати особисті листи, використовувати формули мовленнєвого етикету, прийняті в англомовних країнах, розповідаючи про окремі факти та події свого життя, висловлюючи власні міркування і почуття, описуючи плани на майбутнє та запитуючи партнера про аналогічну інформацію, а також передавати повідомлення у вигляді записки довільної форми. Учні також повинні вміти розповісти про перебіг подій, описати людину, об’єкт, написати повідомлення відповідно до поставленого завдання, зокрема про побачене, почуте та згідно із запропонованою мовленнєвою ситуацією обґрунтувати власну точку зору.

Обсяг письмового повідомлення складає 50-80 слів (для учнів загальноосвітніх навчальних закладів на рівень В1) та 80-100 слів (для учнів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням іноземних мов на рівень В2). Завдання містить вказівки, адресата та мету написання повідомлення і включає три змістові умови, що повинні бути розкриті у письмовому висловлюванні.

Складено на підставі Наказу №94 від 8 лютого 2016 року «Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році».

 

 

4.Існує відома істина.pdf
Adobe Acrobat документ 357.2 KB

 

Існує відома істина «How many languages you know, so many times you are a man» (Скільки мов ти знаєш, стільки разів ти людина). Вчителі та учні Фрунзенської ЗОШ розвивають свої вміння та навички та докопуються до самої суті англійської мови, про яку, до речі, нам вдалося роздобути ось такі цікаві факти.

 

·         Виявляється, що англійська мова – не найпопулярніша мова. Вона займає лише третє місце у рейтингу найпоширеніших мов світу, де перші місця почесно займають китайська та іспанська мови. Англійській же дістається бронза за  400 мільйонів носіїв цієї мови та за більш ніж 700 мільйонів людей, які вивчають її як другу мову.  

·         Усім, хто колись вивчав англійську мову, чи зараз її вивчає, має бути відомо, що вона – одна з найлоканічніших мов у світі. І, якщо порівняти англійську та українську, то тексти першої будуть на  20-40 % коротшими від текстів останньої мови. До того ж найкоротше речення в англійській мові складається лише з трьох літер, наприклад  «I am.» або   «I do.» А якщо I am скоротити до I´m, то взагалі з двох!

·         При всій своїй лаконічності саме англійська мова зберегла у своєму лексичному арсеналі найдовше слово у світі – pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis. За цими 45 літерами ховається назва хвороби дихальних шляхів при вдиханні вулканічного та іншого пилу.

·         Цікаво, що в англійській мові найчастіше зустрічається літера E, а рідше за все – Q.

·         Відкривши словник, можна переконатися, що рекордсменом  по кількості значень є слово – set. Воно має 44 основних значення для дієслова, 17 основних значень для іменника, 7 основних значень для прикметника та купу додаткових значень.  

·         А от що стосується етимології слів в англійській мові, то можна  з упевненістю відзначити, що найстаріше слово в  цій мові – town, а також слова bad, gold, таapple.

·         Слово goodbye раніше звучало як ціле речення-прощання: «God be with ye» (у перекладі зі староанглійської «Нехай Бог буде з тобою»).

·         Взагалі в англійській мові є дуже багато цікавих слів, наприклад,  в слові indivisibility літера I повторюється 6 разів. А слово goddessship – єдине слово, де приголосна літера повторюється 3 рази підряд. Або от ще: rhythm – найдовше слово з однією голосною.

·         Говорячи про речення, то  «The quick brown fox jumps over the  lazy dog» унікальне тим, що тут зустрічаються усі літери англійського алфавіту. Можете перевірити самі)

А якщо хочете зламати язика, то можете спробувати прочитати найскладнішу англійську скоромовку «The sixth sick sheik’s sixth sheep’s sick». Вийшло? В такому разі ви можете пишатися собою, тому що навіть носіїв мови кидає в піт від такого тексту)

 

·          До речі, щодо символів, то символ колись давно був в англійському алфавіті. Зараз же він називається «ampersand» та не вважається літерою.

·         А от знаки пунктуації в англійській мові з’явилися лише в XV столітті. До речі, і до сьогодні не існує чітких правил для усіх знаків пунктуації в англійській!

 

Це, звичайно ж, не повний список цікавинок в англійській мові! Пропонуємо вам самим пошукати усі інші під час вивчення англійської разом з нами!

«English Tea Party»

Засідання «Клубу англійських джентельменів» у Фрунзенській ЗОШ

У світі,який завдяки глобалізації стає все менший, і де кордони потроху «стираються», освічена людина має знати хоча б  розмовну англійську  мову. Ураховуючи роль англійської мови як мови міжнародного спілкування, з метою сприяння її вивченню для розширення доступу школярів до освітніх і культурних можливостей, які відкриває знання та використання англійської мови, колектив Фрунзенської ЗОШ активно включився в реалізацію заходів щодо популяризації англійської мови серед учнівської молоді.

 

Доброю традицією стають у нашій школі засідання «English Gentlemen's  Сlub» (Клубу англійських джентельменів).   12 березня 2016 року проходило чергове зібрання юних знавців англійської мови. Центром спілкування став кабінет іноземної мови .А темою для обговорення джентльмени обрали  «Англійське чаювання». Вчитель Куліш Вітала Василівна ознайомила членів клубу з історією та традиціями чаювання в Британії. В ході невимушеної, теплої бесіди учні розучили  правила етикету поводження за столом та основні розмовні фрази на англійській мові. Свої знання юні джентльмени та леді  застосували на практиці. Вони з великим задоволенням пригощали своїх друзів та гостей запашним чаєм,підтримуючи дружню бесіду  англійською мовою. В стінах клубу протягом всього часу панувала весела , дружня  атмосфера. Своїми знаннями англійського етикету вразили присутніх  Гнідаш Денис, Марченко Галина, Цьока Максим, Самойленко Володимир,Артем Євгенія,Ватуліна Дарія,Новіков Євген. Школярі та присутні на засіданні почесні гості-вчителі  отримали велике задоволення від  проведеного заходу.

                         Англійську мову вчити все ж таки треба!

      Чи задумувались ми з вами колись над питанням «А чи потрібна мені англійська мова?».Мабуть що так. А може ще й не раз. Адже володіння   іноземними мовами  - це вимога сьогодення.

     Учнівський та вчительський колектив Фрунзенської ЗОШ  з великим інтересом включилися у проведення Року англійської  мови в Україні. З 8-ого по 12 лютого в школі проходив тиждень англійської мови, який спланували та провели вчителі Куліш В.В. та її помічниця,молодий педагог Орловська А.В. Це були дні сповнені гарним настроєм, напругою змагань та інтригою пізнання нового. Школа інформувала, жартувала, визначала  найкмітливіших ! Двері кабінету англійської мови прикрасила вивіска «Клуб англійських джентельменів». Цілий тиждень  «клуб» являвся центром  підготовки та проведення цікавинок. Кожен день  дивував школярів   насиченістю інформації, новизною: понеділок – оригінальним дизайном тематичних газет. Вівторок – гамірливим квестом «Перепустка в світ англійської мови», на якому кожен клас, подорожуючи за мапою, виконував цікаві завдання . В середу відбувся флешмоб, на якому учасники розучували віршовані фізкультхвилинки разом з досвіченими тренерами-шестикласниками. У четвер учні 9-11 класів здійснили віртуальну подорож до Лондону, в ході якої виконували інтерактивні  завдання. П’ятниця наповнила шкільні коридори відчуттям свята. Діти обмінювалися англомовними валентинками, вітаннями,  прикрашали стіни жартівливими газетами . Сюрпризом для всіх стала інсценізація казки «Попелюшка» Шарля Перо англійською мовою. Інсценізацію підготували учні 6-ого класу під керівництвом свого вчителя Куліш В.В.  На костюмовану виставу шестикласники запросили гостей - учнів 2-5 класів. Перед початком вистави присутні на декілька хвилин поринули у світ «ввічливих »англійських слів, пригадали  казки, які народилися в цій країні, прослухали веселі пісеньки з мультфільмів. Останній день тижня – підсумок всієї заочної мандрівки сторінками книги чудової мови. В цей день діти читали вірші, відгадували загадки, вчили один одного народних англійських прислів’їв.

       Найактивнішими учасникам тижня були учні Новак Ліза, Єльцова  Євгенія, Климович Аріна, Гончаренко Алла, Ватуліна Даша, Самойленко Володимир, Мойсеєнко Володимир, Марушенко Катерина, Дяконенко Даша, Зуб Анастасія, Тарликова Каріна, Новіков Євген, Гончаренко Аліна , Мойсеєнко Анастасія, Марченко Галинка, Цьока Максим, Антюшин Іван, Артем Євгенія, Климович Анастасія та ін..

         Тематичний тиждень англійської мови – це лише початок усіх заходів, які запланувала школа на відзначення року англійської мови на Україні. Попереду школярів чекають цікаві проекти, мандрівки, засідання «Клубу», гостини у англійської королеви,традиція англійського чаювання та ін..А сьогодні кожен день приносив дітям святковий настрій. Мовну атмосферу створювали за допомогою звучання музики, цитат, плакатів, стіннівок. Учні не тільки вивчали мову, а ще й мали можливість проявити свою авторську майстерність. Кожен, хто поринув в атмосферу Старої Англіїї , мабуть , все ж таки задумається : «То, може, мені й справді потрібна англійська мова?!»

                    Заступник директора з навчально-виховної роботи Бруштеля О.В.